Inte mkt blogg nu.

Bloggar inte mycket nu när de e fint väder, är ju ute hela dagarna...
Idag åkte ja o Mammut in till stan en kort stund på förmiddagen, ja köpte 4 linnen och en enkel "klänning".
O så två krukor med ett trä fat till mitt rum, på Cult utförsälningen :)
Annars åkte vi ut me båten i typ 2 o en halv timme o åkte aaas sakta runt hela sjön, solade o sådär. Brände bara mina lår -.- e helt vit på baksidan av mej. o ja tror mitt ansikte har nått sin brunaste punkt, haha. Blir ju inge mer brun. anyway. Nu sitter ja här vid datorn. O juste ! Skorna på DNA va självklart SLUUUT. Nu vet jag inte vad jag tar mig till snart. jjaja. Nu ska jag dra, peace out folks!

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Alice

Det låter som en bra dag :) , förutom det med skorna då ..
:/ tråk tråk

2008-05-10 @ 18:18:13
Postat av: Elin

hha göttans , jag tror att H&M har ett par liknande skor, ska vi dra te stan imorrn ( måndag ) ? ;)

2008-05-11 @ 10:26:14
URL: http://elinwilliamson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0