im head over HEELS for u.

Ni vet att ja skrev om dom där sandalerna från DNA för ett tag sen? dom fanns ju självklart inte kvar när jag skulle köpa dom, riktigt surt!
o när jag sitter här o kikar runt på bloggar så blir ja sjukt sugen på att införskaffa mej ett par skor me höga heels. Men hallå, jag + klackar, njaa, de går inte ihop.
Ja e jätte lång (för er som inte vet) och de blir inte riktigt rätt då :) haha! ja undviker gärna och vara 30cm längre än kompisarna faktiskt.

 
skorna är alltså från DNA och kostar  499kr respektive 399kr.

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Katta

Ha en trevlig kväll!

2008-05-25 @ 19:13:56
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Ewie

de till vänster gillade jag =) vart kan man köpa dem? ..

2008-05-25 @ 19:14:24
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Cassis

svar: Men det är lite om man kollar på märket! och hur kan du tycka att den är LIK den jag har nu? xd det förstår jag inte. Ingenting är likt förutom att båda är svarta och i lack.

Jag vill också köpa klackar! Men det känns lite för soon eller vad man ska säga. Men menar du att du aldrig kommer kunna ha klackar då eller? x)

2008-05-25 @ 20:12:47
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Alice

Skit snygga skor :) men asså om det inte är jääääättttee höga klackar så tyker inte jag att det kommer att det cp ut om du har det liksom . Det blir bara fint :)

2008-05-26 @ 18:12:49
Postat av: Felicia E

De svarta me lite gladiatorstuk ryker det om! om du inte redan köpt dem, köp dem nuu! :)

2008-06-04 @ 07:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0