härliga torsdag

Idag var de torsdag, dagarna då jag e extra trött i vanliga fall. men idag så vare på topp!
Imorses var vädret sådär o då kom jag på att jag förmodligen hade tagit på mej HELT FEL kläder, kortkort om man säger så :) lägger in bild senare.
Men sen efter lunch blev de riktigt fint väder. 21 grader nu.
Annars var allt lugnt i skolan, idrott idag och det var orientering. haha, det slutade med att jag och alice hade sprungit upp o ner för en backe 5 gånger och virrade rejält. Men sen kom nåra snälla gubbar som vi frågade och vi var visst i fel skog. jaja, så kan det gå :)
imorrn är det riktigt lugn dag också. slutar  halv 12.
nu ska jag nog ut lite granna i det härliga vädret, slänger in bild på dagens outfit sen som sagt.

XOXO / L <3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0