god kväll.

sitter här framför min viiita laptop som e så himla fin! (cassis, bara för att reta dej :> )
har precis tagit en dusch och så. Ska snart fixa mina naglar, eller ja får nog göra de nu, klockan e 22 o sen kommer jag inte orka. imorrn är de fredag, jätte kort dag. slutar halv 12 !
då åker jag o alice hem till mej o tar de lugnt i de fina vädret som kommer att va.
Sen, alltså senare på kvällen. Så ska vi hem till alices mamma och ha lite filmkväll typ.
tror jag ska ha med mej kameran till skolan o alice o så imorrn, så de blir lite bilder här på bloggen. väldigt tråkigt annars, eller hur?
nu ska jag som sagt gå o göra nåt åt mina naglar som inte är speciellt fina.

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Cassis

wääh.. Jag är SÅHÄÄÄÄR avundsjuk, fast det visste du ju redan!

2008-05-30 @ 12:28:50
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: clara

skojjidojj :D

2008-05-31 @ 09:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0