Fy mej

Nu har jag inte bloggat på jätte länge, tråkigt! en liten sammanfattning om vad som har hänt.
i.... Onsdags var jag med Clara. Vi skrev på SO-arbetet lite granna iaf och så.
Sen i torsdags (igår) var det idrottsdag. Inte alls jobbig bara extreeeeeemt tråkigt. Men vi va iaf typ 30 centimeter från att vinna över 9orna i stafetten, riktigt bra faktiskt :)
Annars va dagen ganska okey, förutom att vi hade jätte tråkiga idrottsgrenar, men emellan aktiviteterna vare mysigt o så där. Efter skolan åkte jag hem o bara tog de lugnt. O nu säger pappa att jag kanske ska få dator förbjud för att jag sitter här för mkt. Hell no! nu måste ja hjälpa till me nåt hemma, för utan min vita fina dator & bloggen klarar jag mej trots allt inte ju.

XOXO / L <3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0