DET var jobbigt

nu är jag inne igen , har sprungit o sedan tagit ett dopp i sjön.
Ja säger bah ; fyyy fasen va jobbigt de va ! seriöst, min  kondition är inte på topp. Nån som vill börja springa med mej i veckorna ? känner att jag kan beöva det. Vet inte huuur många grejer ja kom på att klaga på... Aj mina fotsulor bränner, jag har håll, ja e helt tjock i munnen & halsen, JAAA ORKAR INTE MER.

haha, stackars joel som sprang med mej. Men de va ju trots allt på egen risk. Jaja, Längtar eftr middagen nu. Grillad fläskfilé o klyftpotatis o sånt där :) Mums! kan knappt tänka på det.

Imorrn är det ju Spanska läxa, den har ja inte övat på men ja TROR att jag har koll.
Nu ska jag testa ladda upp min lilla sign där nere, min dator har ju varit lite konstig när man laddar upp bilder men, I will try.

image84

wihoe, de funkade !


Kommentera här
Postat av: Elin

haha you made it ;) . aah ja måste också börja springa , min kondition suger branko. ja kan spriga me dej ;) haha . gillat i mitt

2008-05-11 @ 20:10:12
URL: http://elinwilliamson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0