Bloggkoll

Vore skit kul om nåra fortsatte och läsa min blogg, t.ex. hålla koll på den på www.bloggkoll.com skit bra sida!
och om ni inte är medlemma är de bara o skriva in Sin mailadress och löseord i vänsterspalten så är man medlem. Man behöver inte alls ha en egen blogg för det. utan På så sätt kan man enklare hålla koll på när just ens egen Favorit bloggar har uppdaterats! (y)

great tips.

Men hoppas ni gillar min blogg, ni ska veta att jag är öppen för tips & idéer.
Gillar såklart kommentarer. Kul att veta vad ni tycker och tänker.

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: clara

så klart jag tycker ^^

2008-05-25 @ 20:16:44
Postat av: Ewie

jag använder också bloggkoll! tycker det är skitbra!
Sen det med bloggdesignen :) jag gjorde det gratis förr. Men så blev det jättemycket efterfrågningar så och det tog alldeles för mycket av fritiden, så numera kostar det 50 kr för en header och 100 kr för en hel design :) kram

2008-05-25 @ 20:28:10
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0