blir så trött.

Asså, nu när jag ska använda mitt Veet hårborttagningsmedel, ni vet, ja vill ju inte ha håriga ben i mini shorts. De e ju lagom sexigt. Så står de iaf att man inte får sola inom 24 timmar för då kan man få utslag o så. Okej, de e ju lyckat. Ja kommer ju vara i solen hela dagen imorrn. så de funkade inte. O mamma tycker inte jag ska raka benen för dom blir så fula senare då. Men vad fasen ska jag göra !?
Ja får nog raka dom iaf, fast mamma kommer cpa sönder på mej. Ungefär såhär var det när vi pratade om det.
L; Men mamma! ja kan ju inte ha helt håriga ben
M; Men ingen bryr sej!
L; jo de gör dom visst, och JAG bryr mej.
M; men du börjar ju bli helt fixerad, du bryr dej ju snart mer om hur du ser ut än om vilka du umgås med.
L; Nej de gör jag INTE!

Sååå, hon ligger inte på topp i listan hos mej just nu.
jaja. Hon får väl hata mej ett tag då. Men ja kmr iaf raka benen om en stund.
Tjingeling.

XOXO / L <3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0