besatt av klänningen

Asså ja tänkte stanna uppe ett tag till så ja kan blogga om klänningen över tolv slaget.
Men hallå! egentligen spelar de ingen roll om ja göre imorrn på morronen eller i nattt. för de blir ändå lottning ju. Lalallaa. Så ja ska nog gå o lägga mej nu.
Asså ja ska BE till GUD, att jag får den där klänningen <3 uuu, älskar den helt enkelt. Therese hoppas du läser detta (A) inte för att de hjälper mig något men.

Imorrn ska ja upp o duscha & blogga sen sätter jag mej i bilen i 2 timmar för ja ska åka till MORMOR.
så de blir inte nåt bloggande imorrn på dagen men ja kommer igen på kvällen :)

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Cassie

åh, jag ska också till mormor imorgon! haha.
Men åh, lycka till med klännigen dåårå!

2008-05-23 @ 23:43:26
Postat av: Therese

Klaart jag läser! :D
Tyvärr hjälper det ju inte vad man skriver... men LYCKA TILL! :)

2008-05-24 @ 21:08:37
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0