rubrik.

läs inte om ni inte orkar.

alltså ja fattar inte när jag ska komma över personen, som ja tänker på typ var tredje minut och vill komma över SÅHÄR mycket på ett sätt, men de går bara inte. dom flesta vet att jag är en person som bryr sej och inte bara kan strunta i dej. asså ja vet att du tänker på de minst lika mycket o de va ju dock jag som gjorde valet.
men de har påverkat mej nu efteråt också. asså allt har påverkat mej mycket på senaste tiden.
Ett negativt ord påverkar mer än fem stycken komplimanger faktiskt. o allt ja gör blir fel på nåt sätt.
jag har blivit mer tillbaka dragen också. mycket har förändrats och ja har också börjat tänka på vem jag är.
alltså innan var ja mer framåt men nu har ja börjat tänka och rygga tillbaks när det gäller sånna som du, o ja antar att jag "playade" som du sa ?! men varenda ord jag sa till dej var sant och det lovar jag.
du ska veta att detta har ja inte glömt o så om du tror det.
xoxo / L.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0