desperat eller nåt.

De har varit absolut skit fint väder denna veckan förutom i onsdags då, och jag känner att jag e desperat o behöver SOLGLASÖGON! Fick överleva ungefär halva sommaren förra året utan några eftersom dom pajjade och ja inte hittade några nya snygga. Därför vill jag vara ute i good tid nu och hitta några snygga.
Internet är dock inte de bästa stället eftersom jag gärna vill prova dom innan. MEN, jag har hittat ett par på gina tricot men jag är osäker, för jag vet inte om dom passar bra på MEJ liksom och om dom är för stora/kantiga eller så. Så därför låter ja er säga vad ni tycker! :)

image42
VA TYCKS??? :>

xoxo / L.

Kommentera här
Postat av: Elin

Dom e fina . men om ja ska va ärlig så vet ja inte eftersom ja har ju inte sett dom på dej. så dt e svårt att säga. o dom e ju nästan som dina förra, men det spelar ingen roll. Ja tror att du passar i dom ;) haru testat ?

2008-03-06 @ 18:21:15
Postat av: Alice

Jaa solglaögonen va jätte snygga :D

2008-03-07 @ 14:17:24
URL: http://lslf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0