Skolavslutning

Idag var det skolavslutning, sjuukt härligt o bra avslutning :) Slutet kan vi ju prata om sen, hahahhaa, rock eller nåt va?
Kmr sakna alla jätte mkt, sommarlovet är ju dock ganska långt. o alla va så fin klädda, trots de tråkiga vädret.
Ja lovar att jag ska lägga in bilder på allas fina klänningar o sådär när jag har fixat in dom i datorn.
Nu är farmor här o så, äter middag. men ja o joel sitter på rummen med datorerna haha, socialt.
O ja måste påminna er! sommarlov = mer bloggning. Så håll koll.

o ja måste verkligen tacka er som läser min blogg! ni är underbara, utan er ingen blogg. Sen kan man ju alltid önska lite fler kommentarer också va ?

Nu ska ja kila ner en snabbis sen kmr ja hit till datorn sen.

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Cassis

jag tänker fan sluta blogga. Börja kommentera alla dina inlägg istället. Hej misslyckad blogg (min alltså)!

2008-06-11 @ 23:37:34
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0