redan söndag

god morgon! redan söndag. o nu kör allting igång igen. Lite surt att dom flesta skolorna slutar 4 eller 5. Vi slutar faktiskt 11.
Igår hann jag iaf inte blogga nåt mer för de blev väldigt sent men det va kul :)

Tänkte berätta lite om fredagen;
Gick till skolan som vanligt, fast vi hade bara två lektioner och åt pannkakor. Sen skyndade jag och alice hem till alice för att hämta hennes bikini, sen kom min mamma och hämtade oss där.
Då åkte vi hem till mej o solade ( utan mycket resultat ) och så badade vi...
Senare bar det hem till alice o vi gick till ICA för att köpa lite onyttiga saker. haha!
Kvällen var iaf jätte bra, vi snackade , åt gott, kollade film, hade jätte skoj! alice drar ju till usa snart sååå..

Anyway.
Idag händer inte alls mycket, ja ska ta det lugnt och plugga på vårat matteprov lite granna. För ja fattar absolut INGENTING. så då har jag ju nåt att göra resten av dagen i alla fall.

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: lina

jaha, skolavslutning 5 eller 6? ^^ hihi har du den 11? :O hahahah! ja har den 4 (A)

2008-06-01 @ 11:37:50
URL: http://linous.devote.se
Postat av: Alice

Jaaah fan va kul vi hade :D

2008-06-04 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0