Ny vecka

Nu vare ny vecka igen! Och blir lika glad varje gång när ja tänker att de inte är skola. HAHA.
Har inget speciellt planerat faktiskt. Blir de fint väder (som de är sagt) är jag nog ute mest, badar, solar och så.
Ska åka till Lager 157 nån dag också men det blir kanske inte förrän nästa vecka.
Måste ta och städa mitt rum nån dag igen, konstigt att det blir stökigt så snabbt faktiskt.


Och förresten! Jag har varit o hämtat min ipod och dom hittade inget fel. Riktigt konstigt eftersom det har upstått samma sak flera gånger, Och den lilla grejen där nere där man sätter i hörlurar/dator ikopplingen va ju lös. Men den lagade dom inte ens. Dåligt.


Aja, nu ska ja ta och byta om!


Pusspusss


Kommentera här
Postat av: Alice

Det var riiktigt daligt med ipoden ... Du fick ju typ vanta pa den jatte ange innan du fick tillbaka den .. :/

2008-07-01 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0