Lördag

Dag 2 på denna sköna långhelgen!
Fortfarande super bra väder utomhus, inte likt borås. Därför måste de självklart bli regn på tisdag och onsdag då vi ska va ute hela dagen och ha avslutning med fina klänningar. TACK! not.
Idag ska jag därför njuta av vädret utomhus hela dagen tror jag och elin kommer hit. Bada o sånt.
Annars finns det inte mycket planerat. Ni vet dom där solmärkena jag pratade om som jag fått på mina bröst?
Dom har nu förvandlats till sårskorpor nästan, fy tusan.

Förresten så åker ju min familj, alla förutom jag till sveriges huvudstad sthlm på måndag eftermiddag så ja e home alone måndag efterm - tisdag efterm.
Då kommer elin hit så ja behöver inte känna mej ensam ;) haha. Vi ska cykla ner till saltemad där klassen ska träffas o paddla kanot. Kul om det ska bli regn.

Nu ska jag plocka undan lite kläder o dra på mej klänning och bikini

XOXO / L <3


regn, nej tack. Men såhär mkt blir det nog inte i alla fall...

Kommentera här
Postat av: sassa

fin blogg girl! checka gärna min =) ha de bra!

2008-06-08 @ 09:28:40
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Vad ska du göra idag i värmen?

Kram Pernilla

2008-06-08 @ 12:49:07
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0