Kenza-look-a-like

Fick höra av några att jag var lik kenza på den här bilden,NOOO,  tkr jag inte alls ! hon e mkt mkt sötare :)
OBS! bilden är tagen från www.kenzas.se



xoxo / l

Kommentera här
Postat av: petrich - me gossip and fashion

du är faktiskt lik! :O

2008-06-19 @ 22:49:31
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: cassis

du är verkligeverkligenverkligenverkligen inte lik henne! :o inte det minsta! hahahahaha, det var ju nästan lite roligt :)

Men jag menar inte att hon är sötare!

2008-06-20 @ 19:51:14
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: THAA MARIKAA:

Du är värkligen inte lik henne NADAAAAAAAA..

2008-07-01 @ 18:04:03
Postat av: Inte alls lika

ni har inte samma hud( kenzas e mer slät och din e mer fräknig) Ögonen liknar inte munnen liknar intee heller något och ögonbrynen inte det minsta. inte ansikts formen heller. TYVÄR.

men om jag ska ge dej ett litet råd så sola ansiktet för när man har fräknar så blir hyn en underbar solig färg (ornge /brun aktig.

2008-07-01 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0