inomhus

nu är jag inne igen efter en låång dag utomhus. jätte härligt. känns som om sommarlovet redan har börjat nästan! men nej, en och en halv vecka kvar o plågas faktiskt.
aja, har varit ute och badat antal gånger idag och bara tagit de lugnt. kan säga att min rumpa sviiiider en aning faktiskt, haha! alltså vid bikinikanterna.

skola imorrn som vanligt och då börjar snickarna jobba här hemma hos oss, ska sätta in nya dörrar och fönster. så de e ju trevligt me nåra byggarbetare när man ska komma hem från skolan o lägga sej o steka/bada. haha not.
men dom e säkert snälla! ;)

förresten, ja tkr de är as tråkigt att jag aldrig laddar upp bilder här på bloggen, eller inte så ofta iaf, men det beror på att det är nåt heeel konstigt. För när jag tycker på infoga bild, ni vet? så försvinner ju bild uppladdings rutan, men för mej öppnas de 1278273 nya, dom tar aldrig slut! och då måste man starta om hela datorn. jobbigt att hålla på med det hela tiden ju.

XOXO / L <3


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0