happy ending.

idag var det skola som vanligt, NOS redovisning (No/So men våran klyftiga lärare kom på "NOS" typ).
Det gick i alla fall jätte bra. Sen var det stan & klippa sej, åkte med cissi in för hon blev hämtad :)
Skulle egenltigen ha gjort folie slingor men det slutade med hätta och det gjorde SVIIIN ont. but i survived.
Svettades som en tok kändes det som. Det va ju jätte varmt och ja satt med ett svart skynke i en svart skinn fåtöjl, lyckat. men jag blev faktiskt nöjd med färgen o så.
Efteråt gick jag till Vivåga där cissi klippte sej o hennes hår blev också über nice ! SEN efter det, gick vi runt lite på stan eftersom lyckosten cissi ska till kreta imorrn o behövde handla lite.
Och vid 17.50 ungefär om vi ska vara punktliga så blev jag hämtad av mami och vi handlade mat, sen hem HIT. till min dator. När jag tog av mej mina gladiator pjux när jag kom hem var mina fötter alldeles svullna efter att ha gått i dom hela dagen när det har varit så varmt också.
Ja försökte få en bra bild på håret men kameran cpade inte. Får väl be nån snälling ta me deras mobil imorrn i skolan o sedan skicka till mej :)

XOXO / L <3


Kommentera här
Postat av: cissi

mitt hår =suger.
DITT HÅR ÄR AS SNYGGT:D

2008-06-04 @ 21:11:50
URL: http://cissiclaussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0