floating.

idag flyttades min blogg imorses till nya bloggportalen(?) de är därför jag inte har kunnat blogga.
har i alla fall varit ute hela dagen men har inte kunnat sola så mkt på grund av att ja har fått brännmärken mellan brösten typ. men benen har fått lite sol på sig i alla fall.
o så....

har jag flytit omkring på en luftmadrass i vattnet som var jätte varmt idag. Skvalpade omkring där bland dom små vågorna och värmdes av solen. Låg där ett bra tag och slumrade, tills man märkte att man var 10 meter längre bort än vad man trodde och fick paddla lite granna. Sen låg jag längst in i viken nästan o kollade på botten, hah, låter lite patetiskt men de var jätte fint! små stenar som glittrade slivrigt i solen och mjuuk sand, underbart!

så vare :) sen kom farmor med en tårta, national dagen till ära, och innan dess åt vi sallad made by me :)

XOXO / L <3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0