digitalkamera

Funderar på att köpa en ny digitalkamera såhär till sommaren, den jag har nu är ingen höjdare.
o lovar jag att jag ska ladda upp mer bilder här på bloggen också!
förresten så kan jag lägga upp bilder som vanligt nu igen, när min blogg har bytt plattform. Innan blev de ju hel konstigt när jag försökte ladda upp bilder.
Jag hittade den här kameran på net on net för 1590;- inte alls farligt ju.
Är det nån som vet om den är bra ? :)



- 8,1 megapixlar
- 3x optisk zoom
- 2,7 tums LCD-display
- Ansiktsavkänning
- HD-bilder
- Optisk bildstabilisator

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Ellen H

du, E o V o M o jag har också gjort en blogg, hehe x) men hur får du din så fin ?? buhuhu xD våran ser ... ut xD hur gör man ?? :D

2008-06-10 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0