Blåsigt

Idag är det fortfarande sol men det blåser jätte mkt, läste i tidningen att det förmodligen inte blir regn på tisdag iaf. wihoe :) då kan vi paddla kanot o ha de kul ändå, haha.
Idag vaknade jag ganska sent, gick upp o åt frukost o hängde med mamsen till mat affären.
Tänkte sola lite nu när de blåser, blir inte så jobbigt varmt då. O vet ni vad som är det bästa? nu behöver man inte ha ångest för läxorna man borde ha gjort istället. jätte skönt.

Imorrn är det skola som vanligt tror jag, fast inte lektioner så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Lovar att jag ska lägga in dagens outfit i alla fall.

FÖRRESTEN! jag blir himla arg när mina pengar på mobilen alltid e försenade. Abbonemanget förnyaas ju varje månad och först trodde jag att det var den 1, men pappa ringde och dom sa att det var den 6, o nu är det den 8 och jag har inte fått några pengar än, jätte störigt. Det va samma sak förra gången, jag fick pengarna det 11 då.
Funderar på att jag ska spara lite pengar nu på sommaren till en ny mobil eller en ny klocka. Vet inte riktigt än.
Tråkigt med min fina mobil, va fan ska folk sno saker för? den va ju bäst.

flåt för ett väldigt blandat inlägg oså.
nu ska jag nog ut.

XOXO / L <3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0