tisdag kväll.

yes, nu sitter jag här en tisdag kväll. Har inte hänt mycket idag, dagen gick vääääldigt fort. Har mejlat en del med alice som är i usa, oooj vad avis man blir, ni fattar inte hur mycket hon har shoppat. Menmen, jag har det ju jättre trevligt här hemma i regninga borås med min dator, host. Nej nu ska man inte klaga, de kunde varit värre. Har ju iaf en resa o se fram emot.
Förresten, jag målade om mina naglar idag, igen. Blev nöjd den här gången dom har blivit jätttte långa o fina. great.
Ska nog in till stan en snabbis imorrn med Mamma o victor o joel kanske? Ska kolla på den där plattången bl.a.
Hoppas den är bra om ja köper den , vill inte ha några mer dåliga köp ? iiingen här som har provat den? läs om den i nåra inlägg längre ner.
Nu ska jag nog hoppa i säng snart.

puusss o sov gott!

Kommentera här
Postat av: vixsan

hoppas dina naglar blev fina, målade också naglarna i dag och blev också jätte nöjd!!

ha de bra!

2008-07-08 @ 23:41:17
URL: http://vixsan.blogg.se/
Postat av: evelina

Javisst, tänk om han hade blivit arg eller något, vem vet vad som hade hänt då? inget jobb i höst kanske:P



kollade lite längre ner, ditt hår blev jättefint! naturligt kurvigt sådär:)

2008-07-08 @ 23:43:28
URL: http://evelinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0