svettigt!

idag träffade jag alice i stan efter en väldigt nyttig "lunch" hemma. Jätte kul o ses eftersom hon har varit i usa i 6 veckor!
Vi gick runt o kikade lite här o där. Jag köpte mej en bikini på Gina på rean, fin till rhodos :) Sen blev det ett nagellack, diadem & hårnålar. Lite smått och gott helt enkelt. Fick "present" av alice också, från usa, tack så hemskt mkt gumman<3 Blev en hel del snack och skratt. Sen gick vi hem till henne en snabbis innan jag skulle hem till moi.
Kan ja bara säga att jag svettades som en gris på stan, 24 grader i solen ju!! usch, man ska inte klaga men varför ska de bli fint väder lagom tills ja drar till rhodos ? :(
anyway, nu ska ja väl käka snart... Ska försöka fixa bild på sakerna ja köpte. bikinin & nagellacket i alla fall.

Pusspuss / L

Kommentera här
Postat av: eva

vad fick du av alice då? :)

2008-07-23 @ 23:02:33
Postat av: Alice

Jaah du det var skit roligt att äntligen få träffa dig ! :) <3

2008-07-27 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0