regn.

hallu, har inte bloggat idag, sorry. Men nu så! :)
Vädret är riktigt tråkigt här i borås, störtskur, sol med massa moln, ännu mer regn, sol o massa blåst.
Inte får jag nån färg av de här vädret inte. surt.
Längtar till Rhodos, då jäklar ska de pressas om det inte är FÖR varmt, som förra sommaren på kreta, 48 grader. Man kunde inte sitta i solen då, tråkigt. Men de blir nog bättre tider på rhodos.
Har ni haft en bra dag idag?
Jag har inget planerat för kommande veckan heller, mina kusiner kommer på torsdag och victor som har varit här i två veckor åker hem idag. Sen tror jag en kompis kommer hem efter 13 dagar i italien imorrn, så ja kanske kan träffa henne? vet inte riktigt...

puss o hej! / L

Kommentera här
Postat av: Lina

Vill du bli REKLAMERAD?

Kolla in min blogg: gustafssonlina.blogg.se

du får mer besökare :)

2008-07-15 @ 15:11:18
URL: http://gustafssonlina.blogg.se/
Postat av: cissi ..

när gör du mer videoblogg sak? :D

2008-07-16 @ 11:19:50
URL: http://cissiclaussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0