packa snart?

Blev som sagt en snabbis till stan idag också och jag köpte en till bikini, ett nattlinne, en bh & .... inget mer :)
Billigt var det också. Kanske kommer en bild senare om jag hinner. Har inte börjat packa än, men det brukar gå ganska snabbt för mej, åker imorrn halv 5 på morgonen till Landvetter.
Det är så himla varmt ute att man nästan inte orkar sitta ute, värmen är så tryckande på nåt sätt.
Men jag ska nog pallra mig ut en stund o sen ska jag käka vattenmelon.
Läste att det hade varit skogsbrand på rhodos igår också men vaddå? man kan ju inte gå omkring o oroa sig för allt.

Blev förresten ett besök på Forex idag också så jag kunde växla lite pengar. Bra o ha lite till hands i alla fall..
Måste ladda alla låtar på min ipod sen med. eller "alla och alla" men det jag har fixat i alla fall, haha.

Nu ska jag som sagt kila ut en snabbis! pusspuss<3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0