morning.

Godmorgon sötnosar!
Ska nog ta en dusch innan jag placerar mej ute i solstolen idag igen. Hade världens läskigaste dröm inatt.
Kan berätta lite kort;

Jag och min kompis alice var hemma hos mej och vi hittade en mobil och tog varsit kort på varandra för att testa kameran. Vad vi inte visste var att denna mobilen tillhörde en byggarbetare som skulle byta vårat tak och senare skulle visa sig vara mördare.
Vi hade hästar ivårat förråd som han styckmördade och grävde ner i våran trädgård. Han tog ut deras hjärtan o la i en hjälm i vårat förråd. Jag visste inte om detta då. Sen kom han o knackade på våran dörr och jag gick o öppnade o han höll fram en bunke med mjöl och kollade konstigt på mej. Så ja puttade ut honom o låste. Sen var de nån som sa till mej; DU MÅSTE LÅSA ALLA DÖRRAR! och medans jag gjorde detta såg jag hur han styckmördade min mammas kompis o grävde ner henne bland vinbärsbuskarna...


Sådär & mycket mer. Riktigt läskigt faktiskt, haha.
Nu ska ja som sagt ta mig till duschen. Bloggar senare.
Puss<3 / L

Kommentera här
Postat av: Alice

Hahah aaah det later riktigt laskigt hahah , jag har ocksa haft lite konstiga drommar haha x)

2008-07-07 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0