lockar

Jag älskar elin klings hår! längden, lockarna, allt! så ja skulle testa locka med en PLATTÅNG och inte viken som helst utan min gamla skruttiga. Men jag tycker faktiskt att resultatet blev ganska bra, den är väldigt smal så lockarna blev inte så tjocka men de kan man väl ordna, la inte så mycket tid på det denna gången Så de blev lite slarvigt som ni kanske ser

Såhär blev resultatet;



osminkade och fina lilla jag, höhö. Men vad tycker ni om håret?

Kommentera här
Postat av: Alice

Jaah det blev verkligen jatte fint :)

2008-07-08 @ 19:10:16
Postat av: Erica

Om du vill ha ett tips med lockar via platttång. Ta foliepapper och typ rulla ihop till en typ korv ;) och sen virar du håret runt den och plattar på! Sägs det ska bli skruvlockar då som är så fint :) alltid värt ett försök ;) ha en bra dag

2008-07-12 @ 14:11:26
URL: http://ericakkl.blogg.se/
Postat av: Amelia

hur gör man den där flätan egentligen?:)

2008-08-09 @ 13:38:54
URL: http://aameliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0