låtar & nagellack

Hello!
Om vilken minut som helst kommer mina kusiner hit och ska stanna ganska länge tror ja, kul? lets wait and see. :)
Har precis målat mina naglar igen, tog bort den franska manikyren o så blev de vanligt ljusrosa.
Har ingen planerat dom närmaste dagarna nu när dom är här, men vädret ser ut och bli bätte, skönt!
Förresten så behöver ja tips på låtar som är bra! maaaasssor. bara o kommentera för ja har inga till Rhodos och det är lika bra att jag fixar dom i tid.



sådär blev resultatet! använde färgen 03 - angel pink från The body shop...

Love / L

Kommentera här
Postat av: J.

Fin blogg

2008-07-17 @ 19:54:57
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Alice

Aaah snyggt :)

2008-07-17 @ 22:44:00
Postat av: leia

tyckte det var en riktigt fin färg....fattar inte vad som har hänt med mina naglar....dom bara skivar sig och är dumma:(



kram maja/leia

Postat av: Benjamin! ^^,

Tjousan! fin blogg hörru du^^, jo ladda ner allt du kan hitta med Paolo nutini! han äger ^(= kraam!

2008-07-18 @ 13:49:59
Postat av: cissi

när kommer viiideeeeooon?((:

2008-07-18 @ 23:10:36
URL: http://cissiclaussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0