Inne igen

Hallå hallå.
Japp nu är jag inne efter en hel dag ute nästan. Fyy farao vad varmt det är!  Usch, men lite färg har jag nog fått.
Ska ju fortsätta såhär ett par dagar framöver sen vet jag inte hur vädret är. Hade planerat att vi ska åka till
Gällstad - Lager 157, nån gång nästa vecka också så man får hoppas att vädret är sämre den dagen, haha.

Längtar ändå till våran Rhodos resa, för er som inte vet är en vecka på Rhodos bokad nu! Härligt. Tänker bara på hur varmt de kommer bli där haha. Som förra sommaren på Kreta,  48 grader & dagarna spenderades under ett parasoll eller i vattnet. Men man ska inte klaga!
Sparar lite pengar tills dess också. Ehum, ja e uppe i 700 nu. o Mycket mer kommer det inte bli. Får väl städa hemma eller nåt. Har ju lite små saker man måste köpa innan resan, men det behövs inte planeras ÄN, de är ju långt kvar! 

xoxo / Lina

Hade tänkt lägga ut en liten bild på mej nu efter solningen o så men, HAHA, usch. Som jag ser ut! En ny plattång måste fixas fort och sminket ska nog användas lite flitigare. No need to hurry. Det är ju sommar.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0