hot hot hot

idag var det riktigt varmt ute! jag skojar inte, 37 grader i solen visade termometern. Har ni haft en bra dag?
Själv har jag varit ute hela dagen och badat , åkt VATTENSKIDOR fakiskt, kom upp på andra försöket, stolt.
Sen har jag bara tagit de lugnt med min familj :) Inte alls långt kvar till Rhodos nu ju , så vi ska in till stan imorrn en snabbis på förmiddagen tror jag, så ja KANSKE fixar en till bikini, jeansshort och lite nödvändiga saker som solskyddsfaktor o.s.v.
Jag lovar att jag ska lägga in bild på bikinin ja köpte igår lite senare, underdelen var dock lite stor men ja kan ju sola i den i alla fall. Nu ska jag dra in lite låtar på min ipod så ja har en del till Rhodos, kom gärna me låttips! behöver de.

Love  / L

Kommentera här
Postat av: Fredricas Modeblogg

Oj, ingen aning. Längesen jag var utomlands. Men hör med fina jonna, jonnaa.se hon var precis på cypern :D

2008-07-24 @ 21:58:56
URL: http://fredriiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0