Helgen

Nu tänkte jag berätta lite snabbt om min helg som har varit, har ju inte kunnat blogga så mycket som sagt men det ska jag ta igen.

Har haft en hel del och göra men vädret har tyvärr inte varit riktigt toppen, blev bättre nu på slutet. Vi har åkt ring efter båten typ 5 ggr, i lördags hade vi gäster här med så vi var sjutton personer samanlagt. Var väl ok, inte jätte skoj men :)
Sen blev de en snabb tur in på stan & jag har inhandlat min nya älsklings "parfym" från body shop. Det är egentligen en body mist som återfuktar, luktar vanlij och är jätte bra! Sen har vi mest ätit ätit & ätit känns det faktiskt som, haha. Lär ju inte behöva äta på en vecka efter det här. Blev tre rätters varje middag o stora luncher, mamma mia.
I söndags kom ju alice hem med! ( de får man inte glömma )
Idag åkte dom i alla fall hem, lite lugn o ro. Kul o träffa dom ändå eftersom man knappt ses annars, dom bor ju i sthlm.

= alltså min helg i en snabb version.
Imorrn ska jag nog in till stan?! och träffa alice som jag inte har träffat på 6 veckor nu.. KUL! Sen hittar vi väl på nåt på torsdag också kanske.
Inte alls långt kvar till rhodos nu & jag måste erkänna att ja är besviken att värmeböljan kom sådär lagom tills vi åker ;)
De är ju faktiskt så att det är sämre väder vid medelhavet när de är bra här. Får hoppas på de bästa.
Nu ska ja kolla på , dn-galan? em-galan? håller inte koll på nåt sånt där men.

Pussspuss / L


ungefär såhär ser den ut, lite snyggare design bara ;)
jätte bra, finns i flera olika lukter!

Kommentera här
Postat av: Amanda

Sån har jag :)

2008-07-23 @ 21:36:37
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0