Bullar

Gick upp vid kvart över 10 idag och bakade bullar med mamma, mysigt. Och dom blev riktigt lyckade.
Har inga speciella planer för dagen, vädret ser ju lite bättre ut idag så ja ska nog gå ut en liten stud då. Vad ska ni hitta på?

Hann fixa mina naglar igår kväll, dom e ju riktigt långa nu! haha. Bara några som har gått av men det ska ja nog fixa.
Är det någon som har koll på hur mycket en nagelförlänging brukar kosta förresten?

Alltså min plattång har gått sönder! Det är inget litet fel heller, direkt när man har startat den stängs den av och det fortsätter så. Jag fick den i julklapp så den är ju inte precis gammal. Inte nog med det så hittar vi inte garanti sedeln. Letar på...

Nu ska jag byta om ! pusssss

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0