Body lotion - pink grape

Glömde säga att jag införskaffade mej en ny burk body lotion från The Body Shop. Jag använder det nästan varje dag och dom är hur bra som helst! Har haft i lukterna; oliv, mango & granatäpple innan. Idag köpte jag Pink Grapefruit, luktar mums.
En burk kostar 165 kronor, ganska dyrt kan tyckas men verkligen pris värd.





Xoxo / L

Kommentera här
Postat av: ida

jo hej, ja de kan du :D hehe! jag har inte provat den du funderar på att köpa men jag har en från gama och den kostar runt 600-700 kronor och det kanske är dyrt men jag lovar att det verkligen är värt det. kolla runt lite på märken gama från italien (om jag inte är helt ute och cyklar ^^). alla deras plattänger är bra enligt mig och värms upp snabbt och skadar inte allt för mycket på håret :)

2008-07-08 @ 14:46:09
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Alice

Hmm aaah jag tro att jag ska ta och kopa en san med :)

2008-07-08 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0