Torsdag...

- Är nog den värsta dagen i veckan faktiskt (enligt mej). Då är jag som tröttast!
Idag blev iaf vårat idrotts prov avklarat, ja trodde faktiskt att de skulle vara svårare...
Efter skolan drog ja o elin lite till stan o hon köpte sin hårförlängning :)

I alla fall. Nu har ja bestämt mej att ja måste strukturera upp mina dagar lite grann! Haha. Låter töntigt jag vet men ja spenderar ungefär 80% av min tid hemma vid datorn sen går dom sista 20 till att äta, läsa läxor, lite tv kanske.
Inte bra ! Så får la fixa nåt slagt schema lr ngt o skärpa mej riktigt. Träna behöver ja också göra mer för den delen. Så de är väl bara att önska mej själv ett lycka till o hoppas att det funkar.

/ linah.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0