söndag.

Idag är det söndag vilket i vanliga fall brukar vara rent ut sagt för jävligt. För då kör skolveckan igång igen, MEN nu är det lov ! och jag är innerligt glad för detta faktiskt. Så idag var det ut att gå en snabb promenix och sen när jag kom in bakade jag kladdmuffins, riktigt gott.
I alla fall, på torsdag ska jag ha "tjejkväll" med tre kompisar och har börjat kika lite på filmer, men det är som alltid lika svårt att bestämma sej såklart. Jag ska nog välja mellan;
- Bring it on, In it to win it
- Charm School
- Georgia Rule
- National lampoon's Dorm Daze 2
- Death to the supermodels
- Save the last dance 2

6 st, och ja ska bara välja ut 3. De kommer blir svårt.
Har ni sett dom, vad tyckte ni? Har ni något annat film tips ? Skriv gärna :) 

// Linah.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0