snälllaaa.

Alltså ja blir så himla trött, måste man anpassa sej till 110% efter alla andra ? Och ställa så högra krav på sej själv hela tiden. Detta handlar inte om mej utan om andra. Man behöver inte va fixerad och bete sej som ett freak. Och man behöver inte säga saker för att fjäska , girls! Sääg vad ni tycker rakt ut! Liksom, de e klart att man inte ska göra det hela tiden men herregud, till exempel tycker ni mitt hår ser konstigt ut , säg de då så ni kan hjälpa till på ett schysst sätt? Snällaa, man behöver inte spela tuff och bete sej som en vuxen . Till er i min ålder. Ni är bara 14 år!
Man behöver inte växa upp i förtid. Ja säger inte att man ska bete sej som en barn unge men .
Man är en person och inte 5 olika när man är med sina 5 olika kompisar ?! O till mina närmaste vänner, ja vill att ni ska förstå att man kan inte bara spela ut sitt spel rakt ut utan måste också bry sej om andra? Ska man ha kvar sina kompisar som får man för f*n bry sej lite också.
 Och liksom, ett stort TACK till alla dom som verkligen bryr sej , ni vet vilka ni är hoppas jag. Och just för idag R&F.

Okej, ja känner att detta inlägget blev väldigt negativit men det behövs också ibland.
Ja ska skriva roligare imorrn jag lovar.

Sköt om er!  / L.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0