Skinnjacka?

Jag skriver om igår (lördag) idag istället eftersom jag inte hann igår...

I alla fall, det var en helt vanligt slapp dag och jag åkte in en sväng till knalleland för att kolla på en skinnjacka.
Eftersom  jag fyller år denna veckan så behöver jag hitta nån fin jag vill ha. Vero moda hade en som var okej men inte riktigt som jag hade tänkt mej...Men jag kom o tänka på att t.ex. carlings kan ju ha så får väl åka in och kika där.. Sen är ju frågan ska man ha svart eller brun ?!
Brun kanske e lite mer vårigt, men jag vet inte än. Så ja behööver hjäälp !
( Hittade ingen bild på den jackan från vero moda på internet)

Vet ni kanske nån fin skinnjacka i borås/göteborg? Kommentera i så fall :)

/ L.


Kommentera här
Postat av: Lia Florenz

så bra :D skinnjacka är fint :D

2008-02-10 @ 10:24:29
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Louise

Dom på vero moda är fina =) Jag har en svart skinjacka, men mest för att min viterjacka är brun. Ville ha variation :P

2008-02-10 @ 10:28:29
URL: http://Louen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0