page?

Funderar på en ny frisyr . Känner att min är väldigt tråkig. Alltså jag ska ju göra blondare slingor snart men jag vill gör något mer.. Funderar på Att klippa page. Som på dom här bilderna här nere. Ungefär som Nicoles fast me lång lugg. Va tror ni om det ?  (tänk på att jag har sne bena och inte som sienna)
De e bara det att ja klippte kort förra våren då jag inte blev nöjd och mitt hår växer långsamt så först nu har de blivit ungefärg samma längd som innan ja klippte mej då ( ja har ju självklart toppat håret flera gånger efter de. )

Men känner ändå att det vore roligt att testa den. De finns ju som sagt både för och nackdelar. Kika på bilderna och kommentera vad ni tycker ! :)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0