Internet shopping

Jag har kikat runt lite på internet nu ett tag och hittar mkt saker man vill ha!
Man kan kika runt bland massa smycken , t-shirtar me fräcka tryck och söta klänningar och sommarkläder redan i flera timmar, men sen så ska man ju ha pengar till det också, vilket jag inte har just nu.
MEN, jag har ju turen att fylla år om 12 dagar så jag kan ju säga att min "önskelista" är lååååång. Och sakerna är ju inte alltid precis billiga... Men har hittat lite saker ja ska köpa själv också;
Till exempel detta jätte söta armbandet från www.kyssjohanna.se som kostar 175 med frakt, ska nog köpa det nu i helgen, lr vad tycker ni ? :)


Kanske har ni något bra tips på nån roligt hemsida ? Skriv gärna den!
Ha det jätte bäst ! / linah.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0