härligt!


Idag var det riktigt härligt väder vill jag säga. SOLSKEN. De gör att allt känns så mycket lättare. Var ute o gick en lång promenix i ungefär 1 timma och sen satte jag mej ute i trädgården i solen med min ipod, hääärligt. 
När man kommer in är man sådär härligt rosig om kinderna och i mitt fall känner jag mej väldigt stolt, för att bara gå ut sådär när de inte är sommar är inte en av mina starkaste sidor. Så mer sol tack!
 


Kollade tv tablån för idag och såg att det var säsongstart för:
- Men in trees kl; 20.00 tv3
- Top model 9 kl; 21.00 tv3
- Lost kl; 21.00 tv4
- Grey's Anatomy kl; 21.00 Kanal 5

För min del blir det nog Men in trees & Grey's anatomy tror jag, kommer nog zappa lite hur som helst.
Vad ska ni se ? :)

Kommentera här
Postat av: julia såklart^*

fiiint! braa att röra på seej!

2008-02-29 @ 23:15:34
Postat av: Anonym

fina bilder

2008-05-07 @ 23:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0