Wasabinötter

Nu sitter jag o äter wasabi nötter (shit va starkt det blir ibland) och dricker bonaqua päron!
Idag var det jätte slapp dag, först va de lussebullar och frågesport, sen lucia tåg och sen valfritt. Mysigt =)
Men jag blev mulad ungefär 4 ggr idag, haha! Aja, man får väl bjuda på det ibland.
Jag och mamma åkte till knalleland efter skolan och kikade lite på julklappar till små kusinerna, men vi hittade inget bra. Så nu sitter jag här och har ganska tråkigt.. får väl se vad jag hittar på.


Ingredienser: Jordnötter, vetemjöl, stärkelse (majs, tapioca, ris), socker, salt, pepparrotspulver, tång

// L

Kommentera här
Postat av: ERIK

blir det nå idol kollande ikväll? ;D

2008-12-12 @ 15:34:55
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0