svårt med rubriker.

Alltså nu har jag smällt i mig en hel pizza (nästan, typ en åttondel kvar) anyway. Gott! nyttigt? njaa, men de gäller och unna sej saker och ting.
Just nu är min mamma i POLEN med jobbet och det är verkligen jätte billigt där för er som inte vet :) Inte thailand och turkiet precis men ni fattar. Så när hon ringde var hon påväg in i en klädaffär och jag bad henne köpa något. men jag tror inte att det blir nåt för hon vill nog att jag ska bestämma själv, vi får väl se.

Pssst, jag såg världens snyggaste kille idag på statoil!

Nej nu ska jag nörda här framför datorn ikväll, för det är inget bra på tv, pappa tittar väl på sport.

puss!


Kommentera här
Postat av: A'

hahahahahaha, skit snygg stog han där och meckade med bilen HAHAHAHAHA omg xD

2008-12-10 @ 20:39:17
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA jassså :D hur såg han ut? xd

2008-12-12 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0