Stan med elin

hello.
Nu är elin här, vi var i stan & knalleland idag, var faktiskt inte SÅ mycket folk men Gina tricot var helt full knökat, kunde knappt röra sig där inne. Men den berodde väl på att den affären var den som reade mest, jag trodde faktiskt att det skulle vara mer rea än var det var. Men det var mest några ynka ställ i vissa affärer.
Jag köpte i alla fall en mascara, Maxfactors nya False lash effect, har hört att den ska vara bra.


kostar 175,- idag var det dock annons erbjudande på H&M så jag köpte den för 145,-

jag o elin käka lite mellanmål också, hehe. Varm choklad behövdes verkligen eftersom vi verkligen fröööös när vi väntade på bussen.

puss!


Kommentera här
Postat av: Alice

Jag har hört att den mascaran ska vara bra :)

2008-12-27 @ 19:41:39
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Elin

yee, asså villken dag haha. asså ja fryser fortfarande så HIIMLA kallt! fattar inte hur folk kunde gå i bara tjocktröja:O

2008-12-27 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0