Söndag kväll

Godkväll =)
Sitter och dricker vatten med sån där C-brustablett, det är bannemej inte gott! haha. Ananas/Papaya (tror jag det var) och den slinker faktiskt ner. Nu ska jag torka håret för jag duschade precis och sen blir det väl att fixa iordning lite inför imorgon o sova. Det är otroligt hur fort veckorna går, både på gott & ont. Vinterlovet är ju faktiskt inte så fasligt långt och helt plötsligt har vårterminen skjutits igång. Men just nu längtar jag bara till julafton, så jäkla mysigt!

Påtal om något helt annat så har jag sett ett hårband och ett par örhängen på gina som jag MÅSTE köpa. Hoppas bara min budget på ynka 150 kronor räcker till både och. Det är sånna där saker man använder 3 gånger och sen tycker är tråkigt, men då får man väl se det ljusa i att man tyckte om de dom där 3 gångerna.

Men jag uppdaterar imorgon också, kanske ifrån skolan t.o.m.

Sov gott, Godnatt

Kommentera här
Postat av: J.

godnatt själv :)

2008-12-14 @ 21:53:01
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha, får vell hoppas din budget räcker då;) och krya på dej <3

2008-12-15 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0