recension False lash effect

Tänkte skriva en liten recension om mascaran jag köpte igår eftersom jag har provat den nu.

+ Fransarna klumpade sig inte vilket var väldigt bra, och om man målade två lager så blev det riktigt fint. Resultatet i sig blev alltså bra.

- Det dåliga var att borsten är väldigt stor, även fast det är idén med just den mascaran så kan det bli lite klumpigt, eftersom även burken är ganska stor också, sen behövde man måla minst två lager för att få fransarna fylliga.

Jag skulle ge den 4/5


Kommentera här
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Gud vad vackra bilder du tar :) Gillar din blogg, den där mascaran äger hihi :)

2008-12-28 @ 13:14:42
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Julia

JAG HAR DEN MASCARAN MED, DEN E BRA:)

2009-01-17 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0