Onsdag!

Hej på er! :)
Nu har jag varit hemma ifrån skolan ett tag, har ätit lite och så gjorde jag varmchoklad, mums.
Idag var skolan faktiskt ganska seg, matte, engelska, bild & idrott.
Vi hade betygssnack & FYS i idrotten, jag har ett VG+ de känns väldigt bra faktiskt.

Imorgon ska jag till stan med tjejerna, vi ska väl kolla lite på julklappar. Jag tror att jag ska köpa något till mamma och pappa för jag kan ju inte köpa de i gbg när dom är med och det är ju ganska bra o ha det gjort.
Nåt förslag? Inredning eller köksaker går ju alltid hem, haha.

Nu är det bara 6 skoldagar kvar, vääääldigt skönt. Men det blir nog lite plugg i helgen i alla fall.

men det blir mer uppdatering idag, puss!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0