mysiga jul

Åh nu är det två dagar kvar! Jag bara ÄLSKAR julen. Nu börjar julkänslan sakta smyga sig på, men lite snö vore inte fel. Dom sa ju att det skulle komma LIIIITE snö, dom brukar ju inte ha rätt men den här gången får man hoppas på det.
Nu är julskinkan fixad, tomtar står lite här och var och julgranen är uppe. Myysigt! Fast tänk när julbordet står uppdukat och alla paketen ligger under granen, ännu bättre. haha!
Vi brukar ha en helt "vanlig" jul. På dagen brukar vi gå en promenad om vädret tillåter, gröt till lunch. Sen är det dags för kalle-anka såklart, medans alla fixar iordning sej lite. Julbord, och sist paketöppning vid öppna brasan, mysigt tycker jag.
Brukar ni göra något speciellt på jul?

Imorgon ska jag städa huset på förmiddagen så jag kommer nog inte hinna blogga så mycket. Sen ska jag in till stan med mamma efter lunch för det blev inget idag, en julklapp kvar ju. Och vid 4 tiden kommer mina kusiner som ska vara här. Och på kvällen ska vi klä granen och sånt där. Ganska fullspäckat, men det är klart att jag klämmer in lite tider då jag bloggar om jag har något vettigt att skriva om...

Förlåt för all denna text, men ha en bra kväll!
xo / L


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0