Mer julklappar

Hellu
Hemma nu, ska snart sätta mej framför tvn och trycka i mejlite chips, hehe,, mums!
Har varit hos mormor idag i alla fall och det blev lite julbord och lite julklappar. Två av mina kusiner var där också, vilka clowner, men dom e väl söta, jag var lite trött bara. Fick en söt pyjamas och presentkort, bra!! =)
Tänkte berätta två julklappar till nu för jag har inte så mycket vettigt att blogga om at the moment.
Det får bli två prylar som jag hittade bilder på på internet.

Ett par rosa hörlurar till min ipod, dom andra har gått sönder. Har inte tyckt sånna här har varit sköna innan, men dom är riktigt bra faktiskt.



Sen fick jag en söt Voo-doll som jag ska hänga på min nyckelring.
Trinity
Om Trinity;
För Trinity är framgång en självklarhet. Hon är kreativ, målmedveten och inspirerande. Med intelligens, nytänkande och empati som främsta vapen når hon sina mål.

Trinity är inte rädd för att ta sig an en ordentlig utmaning. Men framförallt är hon inte rädd för att lyckas och blir framgångsrik.

Trinity ger dig kraften att lyckas och uppnå dina mål.
Lite kul tycker jag =)

Nu ska jag sätta mig framför tvn , puss.

Kommentera här
Postat av: Alice

Såå finnnnnt det va :) <3

2008-12-26 @ 20:18:39
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Elin

haha va sööt. passar dej då ;) du e ju typ sån haha ( på ett btra sätt) haha

2008-12-26 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0