Lov!

LOOOOOV!
åh herregud vad skönt =) men jag kommer väl sakna dom flesta i klassen lite, som tur är så är det bara 3 veckor.
Skolavslutningen var faktiskt ganska mysig, först stog vi på torget och samlades, där var det mörkt, luktade donuts från dom små julbodarna, och en scen var uppställd, vet ni vem som sjöng?! Jo idol alexander - kocken ifrån Borås.
Så fint var det, och så hade vi facklor, inte alla men ungefär 3 i varje klass.
Sen gick vi upp till kyrkan, där var det väl lite halv tråkigt, men sen var det över och då fick man säga hejdå till alla.


Så nu är det alltså lov, det känns riktigt jävla bra. Hoppas bara att snön kommer också.
Julafton om 6 dagar, förresten så fick vi betygen idag, jag är faktiskt nöjd...

pusss! / L

Kommentera här
Postat av: ERIK

haha våran gävle alice har mer status! :D

2008-12-18 @ 22:14:41
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Tingeling

Det var urmysigt..(a)..kommer sakna alla jättemycket..:')..hela våran klass är så ihop liksom..x'D

2008-12-18 @ 23:15:43
URL: http://almstrand.blogg.se/
Postat av: Elin

JULLOV:D:D<3 ääntligen asså, shit va man har längtat ;) hehe. bra att du är nöjd :D vi måste träffas snart :)

2008-12-19 @ 09:56:38
Postat av: clara

det var jätte mysigt :D hah aa det hoppas jag me :D

2008-12-19 @ 11:49:19
Postat av: evelina

titta gärna in i min blogg och lyssna på dagens låt :)

2008-12-19 @ 17:47:02
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0