körslaget!

hejj:)
Kom hem för ett tag sen. Idag var det skola, sen gick jag och alice in till stan och kikade inte några affärer snabbt. Jag köpte en kjol, inte den på gina för det var helt konstigt material men den var liknande. Har faktiskt fotat så jag lägger in en bild snart. Hittade ett par jätte fina skor på din sko också, men dom fanns inte i min storlek + att det var klack, jag använder ju inte det. haha , tusan!
Sen gick vi upp till biblioteket där det var hur mycket folk som helst. Det visade sig att det var audition för körslaget i en teaterhall, det var därför. aja, där satt vi ett tag i alla fall. Gjorde klart ena svenska uppgiften och jag lånade två böcker. Sen kom lollo också så då pratade vi med henne lite med.

Men jag lägger in bilder på kjolen strax.

puss!

Kommentera här
Postat av: Lollo

det är på biblan vi hänger! hahaha

2008-12-04 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0